Aktualności
Rozeznanie rynku
Rozeznanie rynku
Firma Szkoleniowa MG Mariusz Glock realizująca wraz z partnerem - Toruńskim Centrum Caritas im Bł. Marii Karłowskiej projekt finansowany z EFS pn. Ośrodek wsparcia - Dzienny dom dla osób niesamodzielnych przeprowadza rozeznanie rynku w zakresie zakupu materiałów i produktów do treningu kulinarnego dla uczestników projektu.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Firma Szkoleniowa MG Mariusz Glock wraz Toruńskim Centrum Caritas im Bł. Marii Karłowskiej.
ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń (miejsce wykonania prac)
tel: 56-654-05-43
email: firmaszkolewniowaMG@wp.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakup produktów i materiałów niezbędnych do prowadzenia treningu kulinarnego określonych w załączniku nr 1 do rozeznania rynku.
2. Miejsce dostarczenia produktów: Toruńskie Centrum Caritas, ul Szosa Bydgoska 1a, Toruń.
3. Częstotliwość dostarczania produktów do siedziby Zamawiającego
Częstotliwość dostarczania produktów: raz w tygodniu
4. Pozycje wymienione w załączniku nr 1 do niniejszego rozeznania stanowią comiesięczną dostawę do produktów do siedziby Zamawiającego.
Sumę zamówienia stanowi złożona miesięczna oferta stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania rynku pomnożona przez 17 miesięcy.
III. Termin realizacji zamówienia (ilość miesięcy)
luty 2017 – czerwiec 2018. Łącznie 17 miesięcy.
IV. WYMAGANIA ODNOŚNIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Dostawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
- Dostawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4 Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich 4 lat wykonał należycie min. 2 usługi dostarczania produktów o wartości każdej na min. 50.000,00 zł brutto oraz spełnia warunki związane z wiedzą i doświadczeniem w przedmiocie zamówienia.
5 Dostawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia produktów o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP, oraz z odpowiednio długim terminem ważności pozwalającym na co najmniej miesięczny termin ważności/przydatności do spożycia (chyba, że krótki termin ważności/przydatności do spożycia określa specyfika produktu).
V. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena - 100%
2. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najtańszej oferty zgodnej z wymienionymi produktami stanowiącymi załącznik nr 1 i spełniającej wszystkie wymagania zgodnie z pkt. II.
3. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty, z zastrzeżeniem* i**
4. Przy dostarczaniu produktów należy uwzględnić również koszty transportu oraz ewentualne inne koszty, jakie poniesie Dostawca w trakcie realizacji zamówienia. Dostawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki i koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
6. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najtańszej oferty spełniającej wszystkie wymagania.
VI. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do dnia 02. 02. 2017r. do godz. 14.00 w sekretariacie siedziby zamawiającego osobiście lub pocztą na adres e-mail: torunskiecentrum@caritas.pl
2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo.
3. W przypadku spółki cywilnej oferta powinna być podpisana przez wszystkich wspólników.
4. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie/e-mailowo Wykonawcę, którego oferta została wybrana do 3 dni po wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Oferta nie spełniająca wymogów formalnych określonych niniejszym zapytaniem podlega odrzuceniu.