Aktualności
ZAPYTANIE OFERTOWE
Firma Szkoleniowa MG Mariusz Glock realizująca wraz z partnerem - Toruńskim Centrum Caritas im Bł. Marii Karłowskiej projekt finansowany z EFS pn. Ośrodek wsparcia - Dzienny dom dla osób niesamodzielnych upublicznia ofertę w ramach Zasady konkurencyjności w zakresie wykonania niżej wymienionych prac remontowych i adaptacyjnych pomieszczeń prowadzących do powstania Ośrodka wsparcia dla osób niesamodzielnych.
- I. ZAMAWIAJĄCY:
Firma Szkoleniowa MG Mariusz Glock wraz Toruńskim Centrum Caritas im Bł. Marii Karłowskiej.
ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń (miejsce wykonania prac)
tel: 56-654-05-43
email: firmaszkolewniowaMG@wp.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (zasada konkurencyjności). Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych pomieszczeń w Toruńskim Centrum Caritas im. Bł Marii Karłowskiej pod potrzeby Ośrodka wsparcia – Dziennego domu dla osób niesamodzielnych.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zapytania ofertowego usługi wraz z materiałami stanowi załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania.
- Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV 45453000-7 - (Roboty remontowe i renowacyjne)
Termin realizacji zamówienia:
Listopad – grudzień, przy czym końcowy termin robót ustala się na 20 grudnia 2016r.
III. WYMAGANIA ODNOŚNIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować kadrą zdolną do wykonania powierzonych prac w należyty sposób, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
3. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i zasadami sztuki budowalnej a materiały użyte do prac posiadały aktualne certyfikaty, atesty polskie i świadectwa dopuszczania do stosowania w budownictwie.
4. Ustala się 3 –letni okres gwarancyjny na przedmiot zamówienia oraz zastosowane materiały.
5. Płatność za wykonane prace ustala się w dwóch transzach. Pierwsza, nie większa niż ½ wartości całego zamówienia będzie przekazana na rachunek bankowy Wykonawcy do dnia 02.12.br.
Po zrealizowaniu poszczególnych etapów oraz protokolarnego odbioru prac adaptacyjno – remontowych i otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT/ rachunku, zostanie dokonana płatność przelewem w terminie do 14 dnia na rachunek bankowy Wykonawcy
IV. KRYTERIA OCENY OFERT, SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTÓW, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki udziału w postępowaniu o Zamawiający dokona punktowej oceny ofert nieodrzuconych.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i punktacją:
Kryterium | Waga | Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów |
Cena | 90% | Cena oferty najniższej/cena oferty ocenionej x 90 = cena. Łączna cena za wykonanie prac adaptacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie składniki oraz obejmuje wszelkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Łącznie w ramach kryterium można zdobyć maksymalnie 90 punktów. |
Posiadanie statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej (PES) | 10% | Posiadanie przez oferenta statusu PES skutkuje doliczeniem 10 punktów do punktacji oferenta. |
Firma Szkoleniowa MG wraz z Partnerem Projektu zaprasza przede wszystkim do składania ofert i wykonania prac Podmioty Ekonomii Społecznej.
Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach wskazujących na cenę oraz posiadanie statusu PES. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów, spełniająca wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego.
1.Zamawiający dokona oceny oferty pod względem formalnym i merytorycznym. Oferty przygotowane na innym formularzu, zawierające treści niezgodne z zapytaniem ofertowym, niezawierające wymaganego oświadczenia (Załącznik nr 2) bądź błędne zostaną odrzucone.
Z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wyjaśnień od Oferentów w zakresie dotyczącym oferty.
2. Cenę ofertową brutto (wraz z podatkiem VAT) należy obliczyć w oparciu o załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 niniejszego Zapytania.
3.Przy wycenie robót należy uwzględnić również koszty wszelkich odbiorów i protokołów potwierdzających prawidłowe wykonanie robót. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki i koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
5. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najtańszej oferty spełniającej wszystkie wymagania.
6.Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
7.Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowych prac, które będą wymagane do prawidłowego funkcjonowania Ośrodka wsparcia. Wartość dodatkowego zlecenia będzie zgodna z zapisami sekcji 6.5.3 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
Zamawiający zastrzegają, że złożone oferty na wycenę prac adaptacyjno – remontowych będą obejmować 100% wartości, przy czym maksymalnie 8 % wartości zamówienia wykonane zostanie przez podmiot ekonomii społecznej (w przypadku jeśli wybrany Oferent nie będzie posiadał statusu podmiotu ekonomii społecznej).
V. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA:
1. Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1.Ofertę należy przygotować w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do dnia 10.10.2016r. do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie w sekretariacie siedziby zamawiającego osobiście lub pocztą na adres e-mail: torunskiecentrum@caritas.pl
Oferta i załączniki (Zapytanie ofertowe, Przedmiar robót, Formularz oferty)
do pobrania w biurze projektu w pokoju nr 2 (I piętro) w Toruńskim Centrum Caritas.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy i opieczętowana. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo.
3. W przypadku spółki cywilnej oferta powinna być podpisana przez wszystkich wspólników.
4. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców do 3 dni po wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Oferta nie spełniająca wymogów formalnych określonych niniejszym zapytaniem podlega odrzuceniu.