Aktualności

2016-09-26

ZAPYTANIE OFERTOWE

Firma Szkoleniowa MG Mariusz Glock realizująca wraz z partnerem - Toruńskim Centrum Caritas im Bł. Marii Karłowskiej projekt finansowany z EFS pn. Ośrodek wsparcia - Dzienny dom dla osób niesamodzielnych upublicznia ofertę w ramach Zasady konkurencyjności w zakresie wykonania niżej wymienionych prac remontowych i adaptacyjnych pomieszczeń prowadzących do powstania Ośrodka wsparcia dla osób niesamodzielnych.

 
  1. I. ZAMAWIAJĄCY:

Firma Szkoleniowa MG Mariusz Glock wraz Toruńskim Centrum Caritas im Bł. Marii Karłowskiej.

ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń (miejsce wykonania prac)

tel: 56-654-05-43

email: firmaszkolewniowaMG@wp.pl

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (zasada konkurencyjności). Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  • Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych pomieszczeń w Toruńskim Centrum Caritas im. Bł Marii Karłowskiej pod potrzeby Ośrodka wsparcia – Dziennego domu dla osób niesamodzielnych.
  • Szczegółowy zakres przedmiotu zapytania ofertowego usługi wraz z materiałami stanowi załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania.
  • Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod CPV 45453000-7 - (Roboty remontowe i renowacyjne)

Termin realizacji zamówienia:

Listopad – grudzień, przy czym końcowy termin robót ustala się na 20 grudnia 2016r.

III. WYMAGANIA ODNOŚNIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować kadrą zdolną do wykonania powierzonych prac w należyty sposób, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.

3. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i zasadami sztuki budowalnej a materiały użyte do prac posiadały aktualne certyfikaty, atesty polskie i świadectwa dopuszczania do stosowania w budownictwie.

4. Ustala się 3 –letni okres gwarancyjny na przedmiot zamówienia oraz zastosowane materiały.

5. Płatność za wykonane prace ustala się w dwóch transzach. Pierwsza, nie większa niż ½ wartości całego zamówienia będzie przekazana na rachunek bankowy Wykonawcy do dnia 02.12.br.

Po zrealizowaniu poszczególnych etapów oraz protokolarnego odbioru prac adaptacyjno – remontowych i otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT/ rachunku, zostanie dokonana płatność przelewem w terminie do 14 dnia na rachunek bankowy Wykonawcy

IV. KRYTERIA OCENY OFERT, SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTÓW, INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki udziału w postępowaniu o Zamawiający dokona punktowej oceny ofert nieodrzuconych.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i punktacją:

Kryterium

Waga

Opis kryterium i sposobu przyznawania punktów

Cena

90%

Cena oferty najniższej/cena oferty ocenionej x 90 = cena. Łączna cena za wykonanie prac adaptacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie składniki oraz obejmuje wszelkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Łącznie w ramach kryterium można zdobyć maksymalnie 90 punktów.

Posiadanie statusu Podmiotu Ekonomii Społecznej (PES)

10%

Posiadanie przez oferenta statusu PES skutkuje doliczeniem 10 punktów do punktacji oferenta.

Firma Szkoleniowa MG wraz z Partnerem Projektu zaprasza przede wszystkim do składania ofert i wykonania prac Podmioty Ekonomii Społecznej.

Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach wskazujących na cenę oraz posiadanie statusu PES. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów, spełniająca wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego.

1.Zamawiający dokona oceny oferty pod względem formalnym i merytorycznym. Oferty przygotowane na innym formularzu, zawierające treści niezgodne z zapytaniem ofertowym, niezawierające wymaganego oświadczenia (Załącznik nr 2) bądź błędne zostaną odrzucone.

Z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wyjaśnień od Oferentów w zakresie dotyczącym oferty.

2. Cenę ofertową brutto (wraz z podatkiem VAT) należy obliczyć w oparciu o załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 niniejszego Zapytania.

3.Przy wycenie robót należy uwzględnić również koszty wszelkich odbiorów i protokołów potwierdzających prawidłowe wykonanie robót. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki i koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

5. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najtańszej oferty spełniającej wszystkie wymagania.

6.Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.

7.Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowych prac, które będą wymagane do prawidłowego funkcjonowania Ośrodka wsparcia. Wartość dodatkowego zlecenia będzie zgodna z zapisami sekcji 6.5.3 „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”

Zamawiający zastrzegają, że złożone oferty na wycenę prac adaptacyjno – remontowych będą obejmować 100% wartości, przy czym maksymalnie 8 % wartości zamówienia wykonane zostanie przez podmiot ekonomii społecznej (w przypadku jeśli wybrany Oferent nie będzie posiadał statusu podmiotu ekonomii społecznej).

 

V. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA:

1. Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

VI. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

1.Ofertę należy przygotować w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do dnia 10.10.2016r. do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie w sekretariacie siedziby zamawiającego osobiście lub pocztą na adres e-mail: torunskiecentrum@caritas.pl

Oferta i załączniki (Zapytanie ofertowe, Przedmiar robót, Formularz oferty)

do pobrania w biurze projektu w pokoju nr 2 (I piętro) w Toruńskim Centrum Caritas.

2. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy i opieczętowana. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo.

3. W przypadku spółki cywilnej oferta powinna być podpisana przez wszystkich wspólników.

4. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców do 3 dni po wyborze najkorzystniejszej oferty.

2. Oferta nie spełniająca wymogów formalnych określonych niniejszym zapytaniem podlega odrzuceniu.